Returneringer – Reklamationer og ombytninger
Følgende krav skal overholdes ved returnering af en vare til Focus Nordic:
- Service og reparation, skal indgives via service og reparation, herefter vil der blive arrangeret afhentning. Bemærk venligst ved Panasonic reparationer henvises direkte til Panasonic.
- Kikkert service og reparation, skal indgives via kikkert service og reparation, herefter vil der blive arrangeret afhentning
- Returnering, anmodning skal indgives via RMA formular, og skal godkendes af Focus Nordic inden afhentning arrangeres.
- Produkter med fuld funktionalitet kan kun godkendes som returvare i tilfælde, hvor Focus Nordic har leveret det forkerte produkt.
- Returvarer må aldrig fysisk overdrages til repræsentanter for Focus Nordic.
- Vi opkræver returgebyr i forbindelse med returnering.
- Reklamation på grund af fejl i produkt eller transportskade skal indgives senest 8 dage fra modtagelsesdatoen
Transportskader
I tilfælde af transportskader:
- Meld skaden direkte til chaufføren, der leverer pakken, og sørg for korrekt dokumentation af skaden. Det er vigtigt, at dette sker, før der kvitteres for forsendelsen.
- Medsend fotodokumentation for den beskadigede forsendelse
- Send reklamationen til [email protected] sammen med en beskrivelse af skaden, forsendelsesnummer, fakturanummer, og vedhæft al dokumentation
- Opbevar eventuel emballage med henblik på yderligere undersøgelse.