Tilføj venligst varer til din indkøbskurv før betaling

Tilføj venligst varer til din indkøbskurv før betaling

B2B login

Service og reklamation

Foto: Ole Henrik Skjelstad

Returneringer – Reklamationer og ombytninger

Følgende krav skal overholdes ved returnering af en vare til Focus Nordic:

  • Service og reparation, skal indgives via service og reparation, herefter vil der blive arrangeret afhentning. Bemærk venligst ved Panasonic reparationer henvises direkte til Panasonic.
  • Kikkert service og reparation, skal indgives via kikkert service og reparation, herefter vil der blive arrangeret afhentning
  • Returnering, anmodning skal indgives via RMA formular, og skal godkendes af Focus Nordic inden afhentning arrangeres.
  • Produkter med fuld funktionalitet kan kun godkendes som returvare i tilfælde, hvor Focus Nordic har leveret det forkerte produkt.
  • Returvarer må aldrig fysisk overdrages til repræsentanter for Focus Nordic.
  • Vi opkræver returgebyr i forbindelse med returnering.
  • Reklamation på grund af fejl i produkt eller transportskade skal indgives senest 8 dage fra modtagelsesdatoen

 

Transportskader

I tilfælde af transportskader:

  • Meld skaden direkte til chaufføren, der leverer pakken, og sørg for korrekt dokumentation af skaden. Det er vigtigt, at dette sker, før der kvitteres for forsendelsen.
  • Medsend fotodokumentation for den beskadigede forsendelse
  • Send reklamationen til [email protected] sammen med en beskrivelse af skaden, forsendelsesnummer, fakturanummer, og vedhæft al dokumentation
  • Opbevar eventuel emballage med henblik på yderligere undersøgelse.
Abonnér på nyhedsbrev

Få de seneste produktnyheder, inspiration og særtilbud.

©2024 Focus Nordic Danmark